недеља, 30. септембар 2012.

Omiljena Torba


Kad su u pitanju torbice, tašne i cipele ja sam kao i sve žene - izbirljiva do krajnjih granica, a toga, naravno, nikad dosta.

Ukras na sredini džepa je ostatak od stare haljine...

Nedavno sam išla u potragu za svojom savršenom tašnom i kada sam je posle mnogo dana traženja konačno našla, odlučila sam da je prekopiram i... evo šta je ispalo...

Pri izboru tašne jedan od mojih najvažnijih zahteva je da ona bude dovoljno velika da u nju mogu stati plesne cipele.


Ovaj model daje puno prostora, a da pritom tašna ne izgleda ogromna...


Cipelice su se udobno smestile... :-)

Postava je deo stare marame


Našiveni džep ima rajsferšlus u prorezu - moj prvi uspeli pokušaj :)

2 коментара:

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...