понедељак, 08. октобар 2012.

Šapka - Ušanka

Evo nečega što sam danas izvukla iz naftalina! =)



Takozvana "šapka-ušanka", t.j. ruska šubara, bila je verni drugar mog muža u vreme naših studentskih dana, pa i duže...





 ... a pozer na ovim fotosima je moj brat... =)


   ...Urađena je tehnikom kukičanja, sintetičkim predivom, pre skoro 15 godina...


...šemu sam našla u starom časopisu svoje nane "Vuna" iz 70-ih godina, ali sam je nekoliko puta parala dok nisam dobila željeni oblik i veličinu. Ova kapa ima 2 jednaka dela koji su jedan unutar drugog i time sam postigla debljinu. Veoma je topla i ne propušta vetar.



Planiram da uradim još neku, recimo u beloj boji, sa čupkavom vunicom kao imitacijom krzna...

Ovde možete naći neke lepe šeme i ideje za šapke-ušanke...

6 коментара:

  1. Super je "usanka" i dobro je sto si je izvukla iz naftalina:).Ja se svaki put obradujem kad "iskopam" nesto sto sam ko zna kad zaturila...I da znas,lepo ti stoji,iskukicaj obavezno belu,neces pogresiti.Pozzz

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Ljubinka! I meni se slicno desava sa "naftalinom" :))) Obozavam kad iskopam neke davno zaboravljene stvari... :)

    ОдговориИзбриши
  3. Nikad se ne zna sta smo zaboravili u naftalinu..uvek se obradujem, a vidim i vi ste

    ОдговориИзбриши
  4. Da, da, Natasha, naftalin bas ume da sakrije neko lepo iznenadjenje :)))

    ОдговориИзбриши
  5. predivno, ai ti si prava manekeknka

    ОдговориИзбриши

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...