среда, 07. новембар 2012.

Poneka kreacija ode i na ples

Pre jedno 6-7 godina otkrila sam čari plesa i plesne muzike i od tada sam potpuno navučena na ovaj oblik zabave :)

Kapa obavezna jer je napolju bilo 8 stepeni, 
duvao je i vetar...


Osim dobre energije, odlične kondicije i sjajne muzike, to je mesto na kojem upoznajem puno ljudi i gde sam stekla nove, drage prijatelje... Zbog toga je ovaj blog post posvećen plesu, mojim prijateljima i poznanicima koje sam tamo upoznala, dragom učitelju i, naravno, mojim rukotvorinama koje su se i tamo zadesile...

Ovo mesto je Plato u Beogradu, ples na otvorenom...



Na slici smo moj partner M. i ja :)

Vintage haljina iz BURDE (5/2009, mod 123), zgodna za svaku priliku, pa i za đuskanje

Pauza između plesova...

Ča-ča-ča

Baćata

Salsa

Rumba

Nešto od gore navedenog, ko će ga znati...


*   *   *

Evo još nekoliko sličica (bez mojih rukotvorina) da još malo dočaraju lepotu plesnog podijuma








10 коментара:

  1. Divan post,sve slike lepe,sa i bez tvojih rukotvorina!
    Oduvek me je ples odusevljavao,ali ja imam dve leve noge,pa mogu samo da se divim onima koji plesu:))
    Svaka cast koliko si svestrana!

    ОдговориИзбриши
  2. Prelepe kreacije za predivnu zabavu kao sto je ples :)

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala draga Jelena na posjeti na moj blog, i tvoj je odličan :)
    Želim ti isto puno uspjeha u daljem pisanju i druženju sa nama .
    Lijepi pozdrav
    klaudyy

    ОдговориИзбриши
  4. Joj sto su lepe slike, sto su lepi ti tvoji modeli,kako sijas! Vidim da volis, samo nastavi! Super izgledas

    ОдговориИзбриши

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...