субота, 01. децембар 2012.

Blog nagrada



Obradovala me je blog nagrada od Miki koja je stigla pre izvesnog vremena i ja je, evo, sada objavljujem kako i sleduje:


Obavezno posetite blog Male kreacije, tamo ćete naći obilje dobrih ideja za svakojake rukotvorine :)

Pravila su kratka i jednostavna:



1. Postavite nagradu na svoj blog

2. Linkujte onoga ko vas je nominovao da mu se na taj način zahvalite

3. Dodelite nagradu za 5 blogova koji imaju manje od 200 sledbenika pa im javite tu vest :)



Svi blogovi su mi dragi i rado ih čitam, i teško mi je bilo da izdvojim nekoliko, ali sam se ipak odlučila za sledeće:

- Bilja66 
- Renata
- Sachi D
- Soyun
-  http://cantoocrochet.blogspot.com/

Ovim putem zahvaljujem svim blogerima i blogerkama na nesebičnoj želji da sa drugima podele tajne svojih majstorija :)))


4 коментара:

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...