четвртак, 13. децембар 2012.

"J-Lo" Remake


Posle par kačketa po uzoru na stil Dženifer Lopez, i jedne nove ideje sa interneta, napravila sam još 2 kape u sličnom stilu.








Ono što mi je ovoga puta posebno uspelo je rub vizira koji savršeno stoji i može da se fazonira :)



 Šema je kao i kod bordo varijante "J-Lo" kačketa ...


... ove dve varijacije nemaju traku iznad čela, a vizir je urađen prema nekim idejama sa interneta.



Još slika na sajtu Ravelry
i na blogu Krpena LUTKICA 2

 

8 коментара:

  1. Tebi stvarno lepo stoje ovi kacketi:))
    Nemoj nikad da skratis kosu,na kratku skoro nista lepo ne stoji,provereno:))
    Imam negde ovu semu po mojim casopisima,kad je nadjem,heklam sigurno,super je!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Ljubinka! :) Ja ih obozavam!!! :) Jedva cekam da vidim i Vasu varijantu!

      Избриши
  2. Probaj jos jednom. Onda izadji skroz pa ponovo udji. Ni meni nije htelo iz prve ali zato kad sam videla da je uspelo odusevila sam se. Prebacila si widget na dno tj prevukla si ga misem na donji deo!

    ОдговориИзбриши

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...