понедељак, 21. јануар 2013.

Bolero za Mariju

 Ovaj bolero je vec viđen u nekom od prethodnih postova, ali ova verzija je urađena tačno po uputstvu. Ja, inače, imam tendenciju da uputstvo ne ispratim baš precizno, uglavnom dodam ili oduzmem nešto po svom nahođenju.






Marija je izabrala divno predivo i prelepu boju, skoro identičnu originalu =) Predivo je "Merino", 50% merino vuna, 50% akril, šifra boje 14783, kupljena u Zemunu, prodavnica "Maja", ulica Gospodska br.15

Za veličinu 36/38 potrošila sam tačno 350 gr vunice.
Mustre su jednostavne - glatki bod i obrnuti glatki bod na leđima i rukavima naizmenično, što daje strukturu vodoravnih pruga, zatim rebrasti bod 1/1 na kragni i donjem delu leđa i na kraju bod pirinač. Ova poslednja dva pletu se u krug.


Sve u svemu, ja sam prilično zadovoljna krajnjim rezultatom (Marija takođe =) ), lepo sam se zabavila u vreme novodišnjih praznika kad nema redovnih aktivnosti, pa bih se bez ovakvog fantastičnog "projekta" đavolski dosađivala...


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 коментара:

  1. Jaoo sto je lep bolero i boja! A sto su ti lepe slicice ispoood! Svaka cast

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, hvala! Uspela sam konacno! :D Ali, na starijim postovima mi izbacuje i tudje slicice ka nekim drugim blogovima i stranama, ne znam kako to da resim... :(

      Избриши
  2. Jaoi sto je lepp! Divan rad i divn boja! A sto su ti lepe te slicice ispod.svaka cast!

    ОдговориИзбриши

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...