субота, 26. јануар 2013.

Haljina na jedno rame




Ove haljinice su, izgleda, i dalje hit... :)

Ispod kolena
Bez rukava
Do kolena





Siva je elegantna...

 


...a ljubičasta je ležerna...

To će biti poklon jednoj kreativnoj mladoj dami sa stilom!
(Ako joj se svidi!)

Ona mi je i poslala fotke jedne ovakve haljine:



Ne znam ko je kreator, ovo je verovatno pronađeno na netu...
Moja verzija je ispala uža i manje drapirana.


Inspiraciju za obradu sličica dobila sam od Natashe, čiji sjajan blog treba obavezno posetiti!

10 коментара:

  1. O, hvala na komplimentu. Haljina je sjajna i vise mi se dopada manje drapirana kao tvoja. Ako ukucas viktoriju bekam sa karlom lagerfildom videces na njoj crnu bluzicu koja mi se mnogo dolapada, a cini mi se da je slicno drapirank. Sta mislis?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Da, videla sam, super izgleda bluza! To je odlicna ideja, hvala na tome i na komplimentu! :)

      Избриши
  2. Svidi?? Cuj, ima svi da mi zavide bwe :)))
    HVALA ZETE :*

    ОдговориИзбриши
  3. Pitam se ko je lesi: haljina ili manekenka?
    M.

    ОдговориИзбриши
  4. Uh, odlicno ti stoji! Imas pravu liniju za ovakve haljinice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ana! :) Samo, nije za mene, obe ce ici nekim drugim devojkama sa dobrom linijom! :)

      Избриши
  5. Анониман10. март 2013. 22.41

    ovo je tatin komentar
    ovo ti je super

    ОдговориИзбриши

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...