понедељак, 08. јул 2013.

Haljina "A la Maria Callas"


Evo još malo Burdinih modela u mojoj kolekciji





Haljina je od sintetičkog žerseja, rađena po modelu 127, BURDA 4/2010


Potpuno je van moje palete boja, ja nikada ne nosim braon i bež boje, ali dezen me je očarao i morala sam da probam. Mislim da se ipak donekle slaže sa mojim tenom :)


Originalni model ima posebno krojeni središnji deo u obliku pravougaonika, koji ujedno formira prednje i grudne ušitke. Ja sam taj deo spojila sa ostatkom prednjeg dela s obzirom na činjenicu da sam haljinu šila od veoma elastičnog materijala.
Gornja prednja ivica mog modela ima uvučen lastiš, jer je preširoka za moju bistu, a osim toga žersej je pomalo mlitav i ne stoji dobro ako nije uži nego što je predviđeno.


Još jedna izmena tiče se pojasa koji sam dodala na prednji deo (njega u originalu nema). Ovaj detalj, sa alkom na sredini, haljini je dao malo manje svečani izgled.


Još jedan razlog za dodavanje pojasa bio je taj što sam ovaj model krojila od tkanine koja ima print na gornjoj i donjoj  ivici, a sredina je skoro prazna bež pruga. Takav prelaz nije bio dobro rešenje za model kao što je ovaj, pa je i kroj morao biti prilagođen, t.j. presečen na pola. Linija tog preseka, i šav, taman su se lepo sakrili ispod pojasa...


Sa zadnje strane šav je lepo "legao", ne vidi se, pa nije bilo potrebe da pojas ide i preko leđnog dela.


 Haljinica je idealna i za šetnju i za ples, a to joj daje još višu oceni na mojoj skali omiljenosti i praktičnosti :)

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...