понедељак, 15. јул 2013.

Mačka na usijanom limenom krovu


Još jedna majca, ručno oslikana bubrećim bojama...
... i opet mačka kao motiv...




Materijal:

- makaze
- flomasteri za izvlačenje kontura
- pegla
- šivaća mašina, konac
- žersej tkanina (oko 1m, širine 140cm)
- karton za crtanje šablona


Jednostavan kroj za majicu




Prethodnu majicu slikala sam slobodnom rukom, a za ovu drugu sam prethodno napravila šablon, i, naravno, mnogo je lakše za rad...

Odaberite sličicu i prekopirajte je na karton... 



 ...a onda isecite konture...

Ja sam koristila gornji deo, jer mi je bilo jednostavnije da popunjavam konture unutar isečenih linija.


 Nakon popunjavanja osnovnih kontura, ostatak sam uradila slobodnom rukom.

Rad ostavite da se suši najmanje 6 sati, a zatim fiksirajte boju peglom tako što ćete peglati s naličja, a ispod majice sa bojom postaviti neko staro parče tkanine.


Majicu sašijte uobičajenim postupkom. Na kraju od viška materijala odsecite jednu traku dužine obima kukova i širine oko 30cm. Presavijte je na pola, ušijte bočni šav, a zatim prišijte na donju ivicu majce. Ovako urađena ranfla ovom kroju bluze daje lep pad.

12 коментара:

  1. Odlično...jednostavno, a unikatno i efektno..:)

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Ceka te nagrada na mom blogu
      http://stepalica.blogspot.com/2013/08/liebster-nagrada-liebster-award.html

      Избриши
  3. Super ideja ali i realizacija ,sve pohvale !

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala Vessna i Dragice, drago mi je da vam se svidja :)

    ОдговориИзбриши
  5. Evo sad videh post, nesto nisam ni blogovala...Pa ti si ovo super odradila mogu ti reci i super si se setila za karton...snasla si se. Ti flomasteri se tesko suse tj dugo im treba i lepe se ako ih dobro ne osusis ili slucajno preklopis majicu (boja preko boje) pa ih ja i ne koristim na taj nacin, uglavnom. Odlicna majica

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Natasha! Ja sam mislila da ce ovo slikanje biti mnogo teze, ali, eto, ispostavilo se da nije... bice nesto od mene ;) Ja sam prilicno zadovoljna :)

      Избриши
  6. Joj kako mi se svidja! Savrsena! Skoro sam uzela boje za tekstil i na majici,koju sam htela da bacim, nacrtala ogeoman bicikl, slobodnom rukom,doduse... Upravo je nosim,i mislim da sam je iznosila u tih proteklih mesec dana vise nego neke nove.. Veliki pozdrav, samo sto otkrih tvoj blog... Raki

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Raki! I ja sam planirala da crtam bicikl, volim taj motiv takodje :) Dobrodosla na moj blog!

      Избриши

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...