уторак, 10. септембар 2013.

Moj (ponekad) "Maneken" =)

Evo malo i muških modela na blogu...

Košulja i pantalone


Neki me kritikuju i zafrkavaju da šijem samo za sebe, a za mužića ništa... e, pa to nije baš sasvim tačno :) nego moj dasa ne voli baš mnogo da se slika...
Košulja je od finog prugastog lana.
Materijal, kupljen još prošle godine, načekao se, čameći u ormanu...



 Radjena je po kroju iz knjige "Ručni Radovi", kroj je iz 70-ih, tzv. slim fit (apsolutni hit i u ovo moderno doba!), ima džepove sa faltom i klapnama, epolete na ramenim šavovima i faltu na leđima ispod tzv. poramenice. Kragna je prema ovom retro kroju vrlo špicasta, pa sam je ublažila da liči na savremene okovratnike; krojena je iscela sa spojnim delom.


 Košulja je dobro urađena osim što mi je kragna zadala malo glavobolje - naime pošto sam čitav kroj malo proširila, trebalo je i kragnu da produžim, ali sam to uvidela tek kad sam počela da je fircam za košulju. Onda, naravno, ajd' jovo nanovo! Jedva sam uspela da izvučem kragnu iz ostataka materijala, jer smo kupili knap :(


Ovo nije moja prva košulja (muška ili ženska), ali, rekla bih, prva koja me je zadovoljila skoro u potpunosti što se tiče kvaliteta izrade (kragna, jel'te, kvari prosek!). To naročito važi za obradu proreza
rukava. U suštini je jednostavno, ali kod mene ne uvek uspešno...



Na manjoj slici gore desno, vidi se somotska košulja (radila sam je po istom kroju), ali kod nje otvor rukava ružno "zjapi" bez dodatnog dugmeta i umetka sa rupicom... Ovu košulju moj maneken rado nosi, pa ću i taj nedostatak ispraviti.

Ovde pogledajte video tutorijal o izradi proreza za rukav

Pantalone su takođe od lana... i opet gornja mala slika pokazuje prvobitan izgled - klasičan, malo širi model, peglan na crtu.


Kroj sam izvadila od njegovih starih pantalona, koje nemaju faltice na prednjem delu kao većina klasičnih muških pantalona. "Maneken" je visok i vitak, pa mu najbolje pristaju uski, ravni modeli, i zato sam pantalone suzila sa unutrašnje strane nogavica, tako da se sada i peglaju kao sportski modeli.

Zadnji džepovi ne postoje, klapne su samo ukras, jer on te džepove nikada ne koristi, pa sam ja odlučila da šivenje učinim što jednostavnijim. Prednji džepovi su umesto zaobljenih kao na farmerkama, prerađeni u kose, kao na klasičnim pantalonama.

On je zadovoljan, a onda sam i ja srećna! :)

4 коментара:

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...