субота, 28. септембар 2013.

Neki (ne)zaboravljeni hekleraj...

Čovek često zaboravi šta sve ima po ormanima, a onda, kada se, recimo, seli, pronađe neke davno kupljene ili, u mom slučaju, urađene komade odeće, pribora ili kućnih potrepština i dekora, koji čame u ćoškovima starih škrinja...



U jednom od ranijih postova pričala sam o knjigama Ručni Radovi koje su me podstakle na ovaj hobi, i tu zahvalnost dugujem svojim roditeljima.


Ovaj post posvećujem svojoj svekrvi - mojoj drugoj majci, - a takođe i kukičanju miljea stolnjaka i nadstolnjaka, koji su pomalo izašli iz mode.
Radove koji slede radila je upravo moja svekrva...








Jedan od najlepših i najgušćih radova koji sam videla, takođe rad moje svekrve.
  

Šema postoji u nekoj "Praktici"


Ovaj prelepi pačvork stolnjak radile su majka i baka mog muža zajedno.
Dobila sam ga na dan venčanja.



 *   *   *   *   *   *   *

A, evo i nekoliko mojih miljea. Urađeni su pre više od decenije, šeme su uglavnom iz raznih izdanja "Praktike"



 Najviše uživam u heklanju u krug - lagani početak daje elan, a kako rad odmiče sve je lepši i izazovniji...







Ovaj pačvork nadstolnjak urađen je u kombinaciji šivenja, veza i kukičanja
  


Trebalo je da ova dva parčenceta budu zavesica, postala su vitražica, a završiće možda kao rukavi još neke dosadne bluze...


Ovo je samo 1 deo stolnjaka, žao mi je što ga nisam završila...

Milje "Paun"

Neke od šema i uputstava možete naći na postu bloga
Krpena LUTKICA Tandrzvrk


6 коментара:

  1. Ovaj paun me je oduševio, zaista je lep.

    Jesu ove stvari izašle iz mode, ali kako su izašle, tako mogu i da se vrate. Ja sam ranije puno heklala, sad više ne, ali je moja ćerka veeeeliki ljubitelj ovih radova i jedino ona drži to u svojoj sobi. Nema veze što se ne slaže uz nameštaj, njoj je lepo. I ona je oduševljena ovim paunom.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E, bas mi je drago sto i cerkica voli i ceni rucni rad, to je zaista retkost! :) Hvala Iskrice!

      Избриши
  2. Divan post. Uvek sam se divila zenama koje su isheklale ovakve stvari! I sama volim da heklam ali sa onim debljim koncima u boji i to neke manje stvarcice, i tu ima posla, a tek ovde! Prava umetnost. Odlicno si se setila za post i ja ucim moje cerke da heklaju, steta da se zaboravi. Ako ja naucim njih mozda ce i one svoje cerke i nece se zaboraviti. Paun je zaista predivan.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno Natashenjka! Onda neka ovaj post bude posveta svim majkama i cerkama koje vole da stvaraju zajedno! :)

      Избриши

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...