недеља, 01. септембар 2013.

Procvat jedne dosadne majice


Jedna bezlična, dosadna, stara majca, uflekana i ostavljena u ormanu da se nosi po kući, doživela je preporod...


Inspiracija - Amy Winehouse + Natashenjka :)

Na slikama dole vidi se majica pre i posle oslikavanja



Amy je otpevala mnogo lepih pesama, odbolovala mnogo patnji i otišla sa ovog sveta ostavivši za sobom tugu i lepotu svoje muzike. Mene je njen glas opčinio zauvek...


Evo i par njenih izjava:


* * *

* * *




*   *   *   *   *   *

Siluetu Amy Winehouse oslikala sam MARABU bojom za tekstil, uz pomoć šablona, a
deo teksta njene pesme ispisala sam liner markerom iste marke, slobodnom rukom
(inspiracija za tip slova bio je font "Pushkin").


Dosadna majica imala je i dosadne rukave, koje sam odlučila da odsečem, a njihove ostatke sam samo podvrnula prema unutra i prišila ih rukom nevidljivim bodom.




Amy je dobila cvetić u kosi i mašnicu ispod brade (da sakrije mrlje)
(sve je to otpalo sa moje pidžame, ionako je služilo samo da žulja)...



Otvor oko vrata obojila sam u crveno da bi se uklopio u celu priču



Ovaj post inspirisala je i nesebičnim
savetima potpomogla Natasha u svom postu posvećenom Amy Winehouse

(kliknite na sliku - naći ćete ideje i šablone)

http://printingtextil.blogspot.com/2012/06/diy-amy-winehouse-t-shirt.html

Hvala od srca draga Natasha! :)


12 коментара:

  1. E pa odlicno je ispala! Nisam znala da ces koristiti moj sablon, ja sam dodala i oduzela tu neke lokne sa originalnog crteza, malo sam se iznenadila, ali mi se dopada kako si uradila, bas bas dobro, i taj dodatak ramena i masnice. Eto, svako unese nesto novo...

    ОдговориИзбриши
  2. Одговори
    1. Hvala Natasha! Sve pohvale i tebi na sjajnim idejama koje siris medju blogerima! :*

      Избриши
  3. Ova majica mi se najvise svidja od svih koje si "sarala" u poslednje vreme.
    Sve pohvale za Natasin sablon! A Amy ce definitivno ostati nezaboravna... mislim da je ona Dzenis Dzoplin nase generacije.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Ana! Bas me raduje tvoj komentar! :) Slazem se za Amy, ipak je usla u klub 27 :(

      Избриши
  4. Zaista je procvat, a Nataša je neprevaziđena kad su šabloni u pitanju. Ima ih milion i svi mi se sviđaju

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Iskrice! Natasha je sjajna blogerka i pravi umetnik! :)

      Избриши
  5. oh, pa ja tek sad vidim da se ovde pominjem i to bas lepo! Hvala svima! Tu sam uvek!

    ОдговориИзбриши
  6. Pozdrav! Vidjela sam super ponudu kratkih majica pa ako nekog zanima neka pogleda, majice su sportske

    ОдговориИзбриши
  7. Jelena,otkrila sam danas tvoj blog i mogu ti reci da je vrlo inspirativan.Ova sema Natasina ce mi odlicno posluziti da odradim cerki jednu majicu i da je iznenadim.A o tvom umecu heklanja i sivenja nemam sta da kazem, nego vrhunsko.Svaka cast.Ima covek sta od tebe nauciti.Pozdrav,
    Cale

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na tako divnim recima, Cale. Videla sam i ja Vas blog, pogledacu ga malo detaljnije ovih dana. Naravno, jedva cekamo i Vasu verziju Amy Winehouse :)

      Избриши

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...