четвртак, 12. септембар 2013.

Sex and the City Inspiration

U nekoj od epizoda serije Sex and the City, Keri Bredšo nosila je jednu lepu, jednostavnu haljinu za šetnju. Tu sličicu nisam uspela da pronađem, ali ona je nadahnula stvaranje ove haljine. Tražeći po internetu pomenuti kadar, pronašla sam puno predivnih modela koje je Sara Džesika nosila u Seksu i Gradu, a na koje ranije nisam obraćala pažnju. I sada, eto, nekoliko godina posle prvog emitovanja serije, shvatila sam da je izuzetno šik žena, ili barem njen lik iz serije.
Biće, dakle, materijala za kreiranje u budućnosti, po svoj prilici...

 Predivan materijal, print - nešto poput zmijske kože (ili sitna, sitna leopard šara),
žersej (šta bi drugo!), blago se presijava.

Najvažnije od svega - udobna, lagana, ležerna, za svaku priliku...

Sašila sam je za oko 2,5 sata, neposredno pred odlazak na plesnu žurku, i te večeri uspela i da je obučem; dobila je sve pohvale :-)


Kao osnovu za krojenje koristila sam dobri, stari, isprobani kroj za uzanu haljinu od žerseja koji čuvam u svojoj kolekciji šnitova za ovakve projekte. Krojeve kao što je ovaj svaka švalja treba da ima, jer dobar šnit je večan - možete ga menjati, dorađivati i eksperimentisati sa njim do mile volje, tako da uvek imate neponovljivi komad odeće, bez obzira na modu koja je trenutno aktuelna.

Materijal sam pri krojenju prednjice i leđa presavila uzduž tako da utkane ivice leže na sredini, jedna do druge, naličjem na spolja, da bi oba dela bila bez središnjih šavova. Prednji deo ima V-izrez. Od kukova naniže kroj sam proširila dokle mi materijal dozvoljava, pa suknja ima blag, fini pad ukoso. Za krojenje rukava materijal je ležao u uobičajenom položaju.

Haljinica ima kragnu, kaiš i manžetne na rukavima - ustvari širok porub prevrnut na spolja kao imitacija manžetne.

 Cipelice sam dobila na poklon od moje drage prijateljice Vanje - umetnice koja se bavi ikonopisom i tkanjem. Dakle, ceo imidž je u "vintage" fazonu... Ovom prilikom želim da promovišem i druge kreativce, pa, evo prilike da pogledate njene radove.

Osim Vanje, obavezno posetite i FB stranicu Nakit od papira, čiju oglicu nosim na ovoj slici - minijaturna knjiga "Romeo and Juliet", William Shakespeare; a i šta bi drugo za učiteljicu engleskog...

2 коментара:

  1. DIvota jedna! Prelepa haljina, ali to vec znas! Ja inace volim seriju, posebno Carrie, o cemu sam i pisala par puta. Vrlo je sik. Sve pohvale za haljinu, ovakvi modeli uvek su moderni

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Natashenjka! Serija je i meni puno znacila zbog autenticnog jezika, svakakve izraze sam naucila, a Keri je simpaticna i luckasta :) i, kao sto se i vidi, vrlo, vrlo inspirativna... :)

      Избриши

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...