петак, 04. октобар 2013.

Macrame Medalion and Bag

Makrame tehnika vezivanja čvorova je jedna od prvih koja me je privukla i koju sam naučila još kao srednjoškolka. Juče i danas sam se malo igrala koncima i napravila ovaj simpatični medaljon...




Ideju sam našla ovde putem Pinterest-a 


Evo i jedne torbe u makrame tehnici, objavljivala sam je i ranije, ali vredi pomenuti je opet... na nju sam posebno ponosna, jer je izrada trajala jako dugo, i prilicno je komplikovano izboriti se sa nitima, a da se ne umrse.



3 коментара:

  1. Divan medaljoncic! Uh, sto se meni svidja ova tehnika, to je strasno. Razmisljam o njoj vec mesecima ali prosto ne stizem JOS I TO. Torba je za svaku pohvalu, mogu misliti koliko treba truda.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti Natasha! Cvorovanje uopste nije tesko, posto toliko zelis, verovatno ces i to nauciti jednog dana :)

      Избриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...