петак, 15. новембар 2013.

Beautiful Beige Bolero

Ova prelepa bluzica/bolero privukao mi je pažnju pre izvesnog vremena i konačno sam počela da je radim :)

This lovely blouse/bolero caught my eye some time ago and I finally started crocheting it :)


 Rekla bih da je ovo bio moj najkomplikovaniji poduhvat do sada... ali, isplatilo se.

I'd say this was the most complicated work I've done so far... but it was worth it.



Mustre su jednostavne, radi se osnovnim bodovima, međutim, kako nisam našla detaljno uputstvo, spajanje u celinu i pasovanje uz moju figuru bilo je zaista složeno.


The patterns are simple, they are worked in basic stitches, but the fact that I didn't find detailed instructions made the assembling and fitting this piece to my body was indeed very complex.



Nešto više detalja o načinu sastavljanja svih delova, kao i objašnjenja šema naći ćete u postu na mom drugom blogu Krpena LUTKICA Tandrzvrk

More details about assembling the pieces and pattern explanations are in the post on my second blog Krpena LUTKICA Tandrzvrk


UŽIVAJTE!
ENJOY!

3 коментара:

  1. Divno Jelena! Hoces da me naucis da heklam? Kad vidim ovako lep rad, prosto mi bude krivo sto ne umem da heklam. A onda pomislim - a kad ces da stignes sve to sto si naumila?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Ana. Ja sam uciteljica, prema tome mogu te nauciti sve sto umem :) Ako se odlucis, javi se :) Vidim ja, kako je krenulo, da cemo mi u nasoj skoli jezika morati da otvorimo i jedno odeljelje za kurseve rucnog rada ;)

      Избриши
    2. Kursevi rucnog rada na stranom jeziku! Spojis svoje dve strasti u jedno! :)

      Избриши

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...