уторак, 18. фебруар 2014.

Krpena LUTKICA u magazinu o šivenju "Anita Mei"

Već sam se jednom našla na ovom neobično lepom blogu o šivenju, a od juče su moja dva modela objavjena u 6. broju Magazina Anita Mei

(Klik na sliku)

http://issuu.com/anitamei/docs/anita_mei_sesti_broj_februar_2014#signin

Ručno slikana majica "Mačka na usijanom limenom krovu" publikovana je kao tutorijal u rubrici Kreativnost u Kući.

Pročitaćete detaljno uputstvo kako iskrojiti i oslikati majicu bubrećim i običnim markerima za tekstil uz pomoć šablona.



"Bela Svilena Haljina" deo je Rubrike Galerija br. 3, zajedno sa drugim izvanrednim radovima prispelim u redakciju Magazina.
 

Osim ovih modela, videćete i mnoge druge originalne ideje za šivenje, našivanje i kombinovanje; naučićete nešto novo (ili obnoviti svoje znanje) o šivaćoj mašini i jednoj vrsti tkanine , pročitaćete pisma sa jednog lepog putovanja...

I na kraju, zahvaljujem se urednicama Magazina Anita Mei, ali i svim drugim kreatorima i entuzijastima koji su nam omogućili da uživamo u učenju novih veština, razmeni ideja, kao i u druženju sa ljudima sličnih interesovanja.

2 коментара:

  1. Anita Mej je zaista kvalitetan e casopis. Pratim svaki post i bas mi je drago sto si se tamo pojavila. Ovu haljinu nisam videla i divna je, a stoji ti fenomenalno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Natashenjka! Časopis je zaista lep i koristan, i ja se radujem što sam se našla u njemu. Ova bela haljina je moj prvi samostalni kroj, vrlo je jednostavna za šivenje i modelovanje, ispala je baš onako kako sam ja želela i zato je jedna od mojih najomiljenijih... :)

      Избриши

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...