четвртак, 08. мај 2014.

Suknja "Karmen"


Ova duga heklana suknja urađena je pre 7-8 godina, ali nikako nisam imala prilike da je lepo uslikam i prezentujem, i... evo je konačno!




Suknja je urađena od mog omiljenog prediva "Helena" -  100% merceriziranog pamuka (100gr = 250m), hrvatske proizvodnje. Rađena je visokim stubićima, odozdo na gore, sa oduzimanjima i dodavanjima sa svake strane kako bi pratila liniju tela.
Model je uzan oko struka i bokova, a od bokova na dole se blago širi, pa čak pomalo podseća i na tzv. model Morske Sirene.


 

Inspiracija je došla sa slike dole levo. Ovu fotografiju sačuvala sam u kompjuteru pre puno godina i ne znam odakle potiče. Ja sam ipak odustala od ove pregršti karnera da ne bih pretrpala svoju verziju, pa sam karner uradila samo na rubu suknje. (Mada, dok je sada gledam, sviđa mi se i sa ovako puno detalja...)



Karner je urađen u 2 reda.
U prvom redu kukičaju se grupe od po 3 v.st. oko 1 v.st. prvog reda gotove suknje.
Na taj način dobija se "kovrdžava" struktura.


Drugi red urađen je kukičanjem grupe od po 3 dvostruka visoka stubića u 1p. ubadanjem u petlje prvog reda suknje, ispod prethodno urađenog 1. reda karnera.
 


Gornja ivica suknje je širine kukova da bi se suknja mogla obući bez problema s obzirom da nema rajerfšlus. Ivica je podvijena na unutrašnju stranu i zašivena ručno, a kroz tako dobijen pojas je provučena vrpca za vezivanje, urađena kukičanjem 1 reda niskih stubića na osnovi od oko 200 petlji lančića. Na krajevima vrpce provučene su duguljaste perle i zavezane kićanke.


4 коментара:

  1. Prelepo Jelena ,suknja,rad ,boja,suknja ti divno stoji ... ponosna mlada dama veštih ruku ,ponosnoooooo! Samo napred !

    ОдговориИзбриши
  2. meni je tvoja suknja puno ljepša od ove na slici koja ti je poslužila za inspiraciju. ne sviđaju mi se ovi volani, izgleda šlampavo, a tvoja ja baš elegantna i stvarno lijepo urađena.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, Cekerušo! Raduju me ovako lepe reči...

      Избриши

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...