понедељак, 10. новембар 2014.

Jabuke i vino... i keltska torba za ležerne zimske šetnje...



Iako je uputstvom predviđeno da ovaj komad bude pernica urađena tanjim predivom, ovu zimsku tašnicu isplela sam od debele vunice tako da je moj model ispao mnogo većih dimenzija.
Motiv pletenice napominje keltsku tradiciju.


Originalno, središnji motiv pletenice ponavlja se celom dužinom, ali ja sam poželela da torba ima jasno razgraničenu prednju i zadnju stranu, pa sam zadnji deo uradila rebrastim bodom, koji je ustvari samo nastavak već formiranih pravih i obrnutih petlji. Ivične pletenice, pak, ostale su i pozadi.


Punoću torbi daju i njene posebno ispletene bočne strane u vidu zaobljenog trougla, a urađene su bodom pirinča (t.j. mahovine). Ja sam dodala i kaiš da bi mogla da se nosi preko ramena - nekoliko niti istog prediva usukanih u gajtan.


Posebno mi se kod ovog modela svidela ideja za pletene drškice na koje su zakačene alke. One, naime, ispletene kao produžetak bočnih strana, elegantno skrivaju krajeve rajsferšlusa, a osim toga pomenute metalne alke provučene kroz njih služe kao ojačanje za remen.

 Torba se lepo ukomponovala sa šeširom "Novi Hat" iz prethodnog posta


Lep, sunčan, jesenji dan bio je prava inspiracija za fotkanje, eksperimentisnje u GIMP-u, a bogme, i za čašu pitkog crvenog vina...

11 коментара:

  1. Da se lepo uklopila sa šeširom, odmah sam primetila, veruj mi.

    ОдговориИзбриши
  2. Super je, ovaj uzorak sa pletenicama mi se mnogo sviđa. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Prelepa torba, a i šešir! Divne fotografije i ambijent! A tek vino... :) Veliki pozdrav!

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala vam, devojke! Lepo je čuti ovakve komentare :-)

    ОдговориИзбриши
  5. Da li bi jednoj totalnoj početnici mogla da daš neki detaljniji savet ili šemu,jer sam se totalno zaljubila u ovu torbu? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Naravno, Anonimna, samo mi pošaljite svoj mejl, u Kontaktima ćete naći moju e-adresu. Hvala na komentaru! :)

      Избриши
  6. Divna je ! Od tebe uvek nesto lepo i zanimljivo! <3

    ОдговориИзбриши
  7. Одговори
    1. Poštovana Danice, ova bela torbica je dostupna odmah. Ako želite još koju, samo mi javite. Hvala puno! :)

      Избриши

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...