понедељак, 16. март 2015.

Marama Lepezica

Već dugo se nisam bavila, a ni pisala o heklanim radovima, pa, pošto sam ih se uželela, stigla je i ova objava - marama u mustri lepezica.




 
  Šemu za ovu maramu imam u svojoj kolekciji već dugo i trebalo je dosta dumanja da je rastumačim, jer su sve oznake i objašnjenja (rekla bih) na kineskom jeziku, a ipak se ispostavilo da je vrlo jednostavno pratiti je.


(Šema je, kao što rekoh, iz kineskog izvora, ali ja sam je pronašla u dva ruska izvora: Бактус крючком разными рисунками i Страна Мам)

Šema je nacrtana u tri boje - crvena, crna i plava - radi lakšeg snalaženja u redovima. Lepezice sam radila dvostrukim visokim stubićima sa 2 navijutka (nisam sigurna da li šema predviđa tako ili možda visoke stubiće s 1 navojem), a ivične stubiće sa 1 navojem. Sve ostalo su petlje lančića (okca na šemi) i niski stubići (tačkice na šemi).

Počnite sa 8p. lanč. zatim u 4.pl od početka uradite 1vst, pa u 1. urađenu p.lanč. 1 mrtvu petlju. Okrenite. Ovaj, i svaki sl. red, započinjite sa 3pl i 1vst u sl. p. prethodnog reda, pa nadalje pratite šemu.

Od centralne strelice do sledeće strelice s leve strane, mustru treba ponavljati onoliko puta koliko želite da šal bude veliki (ja sam je ponovila 9x). Zatim od druge do treće strelice mustru ponovite 1x (ili 2x kao na slici originala), ja sam, međutim ovaj deo mustre izostavila, jer nisam imala dovoljno materijala. Na kraju, od 3. do 4. strelice, uradite mustru 1x.


Za ovu maramu koristila sam ostatak vunice "Menada", sintetičko predivo kojim sam uradila bluzu Eastlake. Ova boja ciklame apsolutno je božanstvena i potpuno se uklapa u moju paletu boja. Nit je malo deblja, za igle br. 3, a ja sam koristila heklicu br. 4,5. Štringlica od 50gr ima nit dužine 142m. Za moju maramu bilo je potrebno 200gr materijala.




7 коментара:

  1. Beautiful shawl!! :). :)
    _____
    Lee Ann
    Http://crochetgottaloveit.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Beautiful shawl!! :). :)
    _____
    Lee Ann
    Http://crochetgottaloveit.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Beautiful shawl!! :). :)
    _____
    Lee Ann
    Http://crochetgottaloveit.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Beautiful shawl!! :). :)
    _____
    Lee Ann
    Http://crochetgottaloveit.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Beautiful shawl!! :). :)
    _____
    Lee Ann
    Http://crochetgottaloveit.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...