уторак, 22. децембар 2015.

Slouch Hat


Ne bih znala kako tačno da prevedem ovaj engleski naziv "slouch", ali recimo nešto kao: mlitava, oklembešena, otromboljena kapa. I zaista jeste takva.



Smešan naziv za neobično lep model kape, koji trenutno šetaju mnoge devojke po gradu, pa rekoh, što da i ja ne napravim sebi jednu :) Jako mi se sviđa kako ovaj model kape neobavezno pada na potiljku. Na slikama se vidi da kapica može da se nosi i sa strane, malo fazonirana, slično beretkama. To što ima par mogućnosti za nošenje, daje joj još jedan plus kod mene.

 

Kapu sam isheklala od ostataka vunice, heklicom br. 3,5. Kukičanje sam započela od vrha heklanjem u krug, poluvisokim stubićima. Rad sam širila dok obim kruga nije postao za oko 10cm širi od obima moje glave. Posle toga radila sam bez dodavanja petlji dok nisam dobila željenu dužinu, ili bolje reći dubinu. Na kraju sam isheklala ranflu, koja se radi popreko, na bilo kom broju petlji, a moja je urađena na 11 petlji. Na kraju sam napravila i ćubicu, pompon, pufnu, kako god želite, i zašila je za vrh gde je urađen početak.

Detaljno video objašnjenje  izrade ranfle na srpskom jeziku naći ćete na donjem linku:

Kukičana ranfla




2 коментара:

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...