среда, 27. јул 2016.

Tirkiz i melanž


Mali tepih za trenutke opuštanja

 
U poslednje vreme često na poklon dobijam materijal za ručni rad, pa je tako nastala i ova malecna prostirka za moj omiljeni kutak na balkonu.

  Tamno-plava melirana nit je nešto što sam odavno kupila za jedan drugi tepih koji nikada nisam uradila, tako da je odlično poslužila za ovu krparicu. Tirkizno predivo su ostaci tkanina za šivenje trenerki. Naime, sestra moje komšinice, drage teta-M od koje sam dobila 3 velika klubeta, skupljala je restlove iskrojenih trenerki iz fabrike odeće i namotavala ih u klubad za krpare i prostirke. Teta-M kaže da su se sestri mnogi smejali zbog toga što je motala klupčiće od komadića odbačene tkanine, ali zahvaljujući njenom trudu i svesti o reciklaži, izrodio se jedan lep komad dekora za moj balkon.


Foteljica na slici takođe je poklon mojih dragih komšija.
Za cveće se pobrinuo moj muž koji je naše dve terase ukrasio mnogobrojnim biljkama - hrizantema, tamjanika, začinsko bilje, lavanda, žalfija, jagoda, paradajz, i još puno toga...
Jabuke su iz vikendice mojih roditelja, brižljivo odabrane i odnegovane.
Dakle, kuća puna domaćih proizvoda :)


 Tepih sam kukičala heklicom br. 5 niskim stubićima radeći ukrug. Sredinu sam započela tirkiznom bojom sa 22 p.lančića oko kojih sam radila niske stubiće, ubadajući samo u zadnji beočug petlji, pa sam dobila blago reljefnu strukturu. U uglovima su lančići od 3 petlje sa po jednim nst između njih kao dodavanje. Melanž vunicom radila sam sa dve niti, jer je tirkizno predivo malo deblje.


Plavo melirano predivo je marke "Yetti Color", 100% akrilik, proizvedeno u Češkoj, i namenjeno za igle 4,5 - 5. Tirkizna nit je fina, glatka sintetika za šivenje trenerki.
Gotov tepih ima rese duž dve uže ivice, teži 1.450 gr, a dimezije su 71x122 cm (sa resama).


Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...