субота, 25. фебруар 2017.

A la Marilyn Monroe


Čuvena, u početku ozloglašena, a kasnije obožavana haljina koju je Merilin Monro nosila u filmu Sedam godina vernosti, svakako je jedna od onih koja neprestano mami svojom lepotom, i uvek će predstavljati modni izazov mnogim krojačicama.

 Kada sam u prodavnici metraže naišla na ovaj materijal sa motivom lišća, koji je nešto poput organdina, odmah mi je napamet pala upravo ta haljina i sašila sam je za jedan plesni događaj. Ovaj moj model objavljen je u časopisu o šivenju Anita Mei, u broju 9, odakle sam preuzela deo fotografija.


Kroj za Merilin-haljinu ( naći ćete ga u Burdi br. 06/2012), predviđa prethodno plisiranje tkanine, kako suknje, tako i gornjeg dela koji ide preko grudi. S obzirom da sam kupila materijal koji ima dosta (ako ne i 100%) sintetike u sebi, ta opcija je otpala, jer plise nije moguć ukoliko vlakna nisu prirodnog porekla. Meni ta situacija ipak nije smetala zato što je moja tkanina vrlo lagana i lepršava, veoma lepo se drapira i fino pada i bez plisiranja.

Umesto plisiranja, svoju haljinu sam nabrala.

Grudni deo haljine ima dva sloja. Donji, koji ide do tela, kroji se prema obliku grudi (recimo kao gornji deo kupaćeg kostima); gornji sloj se ručno nabira i našiva na donji. Uz ovu slojevitost gornjeg dela i nabiranje materijala, ispod haljine nije potrebno nositi grudnjak :)

Gornja ivica suknje takođe je blago nabrana, tek toliko koliko je bilo potrebno da se uklopi u dužinu pojasa.


Kao što sam napomenula, bez grudnjaka haljina odlično izgleda, naročito usled toga što su leđa sasvim otvorena, ali to daje dodatnu nelagodnost s prednje strane. Tkanina je vrlo tanana i nema čvrstinu, pa sam zbog toga duboku liniju dekoltea ojačala sa po par traka uzanog lastiša prišivenih sa unutrašnje strane. Pojasni deo i suknju postavila sam crnim pamučnim materijalom.

 
 Mali šal uz ovaj model dodaje na eleganciji, a može se vezati i oko struka da naglasi vitku figuru.


Ukoliko niste u mogućnosti da nabavite dotični broj časopisa sa gotovim krojem, u narednoj objavi napisaću tutorijal o krojenju ove haljine.

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...