понедељак, 27. фебруар 2017.

Zeleni polo-puli


Veliko hvala dugujem jednoj članici grupe na fejsbuku koja je objavila prelep model džempera. 



Ja nisam baš potpuno zadovoljna svojom izvedbom ovog komada, jer je preširok za moju figuru, a nije ni dovoljne dužine kao originalni model, pa razmišljam da ga možda i prepravim jednog dana.
Ipak, džemper jako lepo greje i prijatan je na dodir. Predivo koje sam odabrala je izuzetnog kvaliteta - 35% vune, 26% pamuka i ostatak sintetika; dužina niti je 90m/50gr, za igle br. 3-4, (ja sam radila iglama br. 5). Utrošila sam 490 gr.


Original predviđa mrežastu mustru na prednjici i leđima, a ja sam odabrala dupli pirinač bod. Sve ostalo uradila sam prema uputstvu i crtežu.

Dupli pirinač bod (na broju petlji deljivim sa 4):
1. red - 2pp, 2op (pp = prava petlja, op = obrnuta petlja)
2. red - kao 1. red
3. red - 2op, 2pp
4. red - kao 3. red
Ponavljati od 1 - 4 reda.

Rebrasti bod 2/2: 2pp, 2op u svim redovima

Kompletno uputstvo za džemper na ruskom i srpskom naći ćete ovde.

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...