субота, 15. април 2017.

Heklane minđuše

Do pre par meseci bila sam izraziti protivnik heklanog nakita, naročito minđuša. Ali, onda sam na netu naišla na par lepih komada koji su me pokrenuli na razmišljanje i stvaranje...



Bele minđušice heklala sam preko plastičnog prstena (ostatak od kutije diskova na štapu, t.j. svaka kutija CD-ova na štapu ima po par ovih prstenčića koji diskove drže zajedno). 


 Crno i zlatno - crno predivo je pamučnog sastava, a zlatna boja je tanani svileni konac.


Dve varijante "paunovog pera" - sa resama i perlicama. Tirkizno-roze naušnice uradila sam od konca za heklanje, a za tamno-plave sam koristila konac za vez upredajući po 2 niti od svake boje.




Crvene minđuše su takođe urađene od duplirane niti konca za vez i preko plastičnog prstena pomenutog kod belih naušnica.



Trenutno nemam šeme i uputstva za izradu ovih heklanih minđuša, jer su svi oblici došli spontano, iz glave, u trenutku nadahnuća, i u skladu sa komadićima nekog mog prastarog nakita koji je bio pogodan da ga sa končićima sklepam u nove forme :)

Нема коментара:

Постави коментар

Hvala na poseti i komentarima! :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...