Ručni Radovi



Pre neki dan pitala sam svoje učenike koja stvar je njihova najvrednija imovina i zašto. Jedan od đaka je rekao da je to vrlo teško pitanje, jer ima puno toga što bi stavio na spisak i pitao me je: "A kako biste Vi odgovorili na to pitanje?"


Ovo je bio moj odgovor:



Ove dve knjige su moje najvrednije blago! Najpre zato što su one zaostavština mojih roditelja - moj otac je ove knjige kupio mojoj majci na poklon, a ona ih je poklonila meni, a osim toga i iz razloga što sam skoro sve što sam naučila o ručnim radovima, naučila iz njih. I konačno, knjiga, kakvog god sadržaja bila, nekada može da vredi čitav jedan život...

Hvala mama i tata! :)


Evo nekih mojih radova iz pomenutog izvora:


Tepih je u originalu rađen tehnikom čvorovanja, a ja sam, usled nemogućnosti da nađem stramin (podlogu za čvorovanje), odlučila da šaru pretočim u šemu za kukičanje omčama..









Dve drugarice i ja uradile smo po jednu torbu još u srednjoj školi
Kružno pletena mustra, predviđena za prekrivač
Ažur džemper od oparane ujakove rolke
Lepa kombinacija boja za prsluk ili majicu

Knjige Ručni Radovi 1 i 2 sada spadaju u antikvarne knjige. Ako nekada naletite na njih - ne propustite priliku, one su vrednost koja ne prolazi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Коментари

  1. Koliko si sa malo reci mnogo rekla!A koliko je to sto ti,ja i mnoge druge zene rade potisnuto,cak ponekad izlozeno i podsmehu...Tepih,fantazija!Imam neka pitanja,ako nije problem,mail-om?Pozdrav!!!

    ОдговориИзбриши
  2. Slobodno, Ljubinka. I po ko zna koji put - hvala na divnim recima! :)

    ОдговориИзбриши
  3. Svidja mi se odgovor sta je vredno. To znamo mi sto se time bavimo. Ne odustajemo!

    ОдговориИзбриши
  4. Ako su u pitanju materijalne stvari, moje najveće blago su fotograije, a od ne materijalnih, definitivno, uspomene.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Iskrice (kakvog li divnog imena!), još jednom hvala na lepim komentarima i poseti mom blogu! :) Blago svima nama sa lepim uspomenama! :)

      Избриши
  5. Zahvaljujuci tvojoj preporuci i ovom postu ja sam pre par dana kupila ove knjige. Sjajne su! Puno hvala! :) Lidija

    ОдговориИзбриши
  6. Drago mi je da sam nekoga jos jednom inspirisala na nesto plemenito i vecno. Hvala Lidija i puno uzivanja u knjigama! :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Hvala na poseti i komentarima! :-)