Haljina "Slepi Miš"

Pre neki dan muž me je odvukao u kupovinu cipela, a završili smo tako što sam ja kupila dve haljine =)



Jedna od njih je u stilu pravog "Slepog Miša" (totalni hit ove sezone, a i u mojoj glavi takođe) i odmah sam odlučila da izvadim kroj i sašijem jedan komad tek za probu. Ispalo je sjajno, neke moje prijateljice već su naručile iste...




Materijal je angora-žersej, 170 cm dužine i 140 cm širine.


Prednji deo haljine krojen je na pregibu tkanine, leđni deo ima šav na sredini zbog uštede materijala.


Donji uži deo rukava je obim zgloba plus 5 cm i može da se iskroji zajedno ili posebno. Rukave sam produžila za oko 10 cm tako da dosežu do šake.
 

 Kupljena haljina je od štrikanog materijala, sa velikom rol kragnom, ali ja sam rešila da je izbacim i time malo rasteretim ovaj model.

Vratni izrez na prednjem delu malo je dublji.


Haljinu sam i produžila u odnosu na original (sada je oko 115 cm), jer se komotnije osećam u dužini do kolena, ali sjajna stvar je to što dužinu možete podesiti po izboru i po trenutnom osećanju... Angora-žersej je toliko lagan i lepo se formira na telu da čak i u obliku tunike izgleda odlično.


Za dnevnu varijantu odabrala sam patike i grejače, ali uz neku lepu dužu ogrlicu i cipele ili čizme na štiklu ova haljina postaje elegantna i prefinjena...

Коментари

  1. E,ne da je super ispalo,nego nemam reci!Jos tako u kombinaciji s patikama i grejacima,pun pogodak!Definitivno je "slepi mis" zahvalan i za sivenje i za nosenje.Veliki pozdrav:)!
    Ps-namuci me ova verifikacija:)Sto ne stavis samo moderiranje komentara,cetiri puta sam probala,pre ps-a:)!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvalaaaa!!! :) Ne znam šta je moderiranje :( Možeš li da me uputiš?

    ОдговориИзбриши
  3. Aha, našla sam! I podesila da ne izlazi onaj prozor koji proverava da li si ljudsko biće :)

    ОдговориИзбриши
  4. Meni je tako bolje,lakse i za onoga ko ostavi kometar,a i ti mozes onaj koji je neprilican da ne objavis.Ne zameri na ovu malu sugestiju:)!

    ОдговориИзбриши
  5. Haljetak je presladak, mnogo mi se sviđa materijal :)))

    ОдговориИзбриши
  6. Predivno, Vi ste gospodjo (ili mozda gospodjice) pravi umetnik

    ОдговориИзбриши
  7. volim ovaj model! zaista je moderan i zahvalan. Tvoja haljina je divna i lepo ti stoji

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Hvala na poseti i komentarima! :-)