Nagrada za Blogere

Negde u martu ove godine dobila sam nagradu od Ane na njenom blogu Štepalica.  

U tom trenutku zaista nisam znala o kakvoj nagradi se radi, ali sam ovih dana malo istraživala i shvatila da je u pitanju podrška drugim, manje poznatim blogovima.


To saznanje me je vrlo obradovalo, jer smo mi svi uglavnom navikli da "nagrada" bude materijalne prirode. Srećna sam zbog činjenice da, u ovoj eri koristoljublja, blogovanje predstavlja jedan vid razmene znanja i iskustava bez težnje za materijalnom nadoknadom.

Zbog toga sam i ja odlučila da se uključim u "blog nagrade" i pružim podršku manje poznatim i posećenim blogovima (baš kao što je i moj), uz napomenu da i mnogi drugi zaslužuju pažnju i imaju moj glas za blog koji vredi posetiti...



Evo nečega što sam kopirala sa Dragicinog bloga Made By Me i ukapirala o čemu se zapravo radi: 

Pravila igre su kratka i jednostavna:


1. Postavite nagradu na svoj blog

2. Linkujte onoga ko vas je nominovao da mu se na taj način zahvalite

3. Dodelite nagradu za sledećih 5 blogova koji imaju manje od 200 sledbenika te im javite tu vest.


Ovo je moja nagrada za sve dobre, vredne i kreativne ljude:



Evo blogova koje sam odabrala za nagradu (morala sam da odaberem više od 5, jer nisam mogla da se odlučim koji je od kog bolji):


Коментари

  1. Hvala za nagradu!Uzimam je prvom sledecom prilikom,cim odradim ove druge koje sam dobila:).Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala puno na nagradi! I sto si posetila moj blog! Puno pozzz

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala za nagradu,a mogu li ja tebi da posaljem jednu slatku nagradu ?

    ОдговориИзбриши
  4. Hvala na predivnoj nagradi Jelena! I appreciate it!

    ОдговориИзбриши
  5. jao, hvala na nagradi <3 odgovaram čim uhvatim priliku za malo više kuckanja :)

    ОдговориИзбриши
  6. Odlicna ideja, posebno mi se dopada sto si postavila sama svoju nagradu :)

    ОдговориИзбриши
  7. Hvala Ana! Meni se vise svidja ta ideja sopstvenih nagrada, malo je licnije i intimnije, a i zato da bismo jedni drugima i na taj nacin davali ideje i promovisali sami sebe :) Sto da ne?

    ОдговориИзбриши
  8. Draga Jelena, ja ne znam kako mi je ovo promaklo, ali sam se bas obradovao ovom kreativnom i nesebicnom poklonu:)Hvala!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Dragi UCHO, nema na cemu, puno pozdrava i puno srece u radu! :)

      Избриши

Постави коментар

Hvala na poseti i komentarima! :-)