Haljina za tili čas



Inspiracija je došla iznenada,
trebalo je da budu "miš" rukavi,
ali se krojačica malo poigrala makazama... 
Sašila sam je za 2 sata =)


Ovog puta vratni izrez je čamac. Print je već viđen, ali nema veze, fazonirana je drugačije - haljina je potpuno strukirana, sa dodatnim ušicima na leđima.


Koristila sam kroj bluze sa miš rukavima, ali sam rukave suzila i skratila. Odlična stvar kod ovakvih krojeva je što nema uglavljivanja rukava, šiju se samo bočni i rameni šavovi. Pre ramenih šavova, podvrnula sam ivicu vratnog izreza spreda i pozadi i proštepala ih, a onda prošila ramena i bočne strane.


Коментари

  1. Malo je mnogo-hocu reci:jednostavno,lepo,svidja mi se!!
    Za print sam vec pisala da je poseban.
    Svidja mi se i lokacija gde su radjene fotke:)
    Pozzz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! I ja volim jednostavnost, a sa ovim printom sam vec dojadila i sebi i drugima, ali sta cu kad mi se svidja :p :)

      Избриши
  2. hocu taj print! I obozavam kada se rukavi ne siju posebno. Haljina je bozanstvena, rado bi je nosila. I volim kad neko ima spretne ruke i kreativan mozak kao ti!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Natasha! Mislim da ovih materijala ima jos uvek u Italtesu - TC Stari Merkator, Italijanski Trzni centar Surcin i kod Vuka Kicevska ulica :) Evo i linka na njihov sajt:

      http://www.italtes.com/srpski/maloprodaja.html

      Избриши
  3. Jos jedna prelepa kreacija sa istom manekenkom!

    ОдговориИзбриши
  4. Mnogo je lepo:)
    Pratim te...

    http://myprincesssophie.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  5. neka si dosadila sa printom. Divan je, i uvek moderan. Kod Ljubinke sam videla da si joj dodelila nagradu, i eto divne prilike da nabasam na tvoj blog i tvoje predivne kreacije.

    Citamo se,
    Aleksandra

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Hvala na poseti i komentarima! :-)