Jesenja Haljina

Lep jesenji dan za šetnju i fotografisanje na Topčideru...


Haljina je model 135, BURDA 10/1997


Odavno želim jednu ovakvu štofanu haljinu za rolke, košulje ili majce koje se nose ispod. Originalni model je dužine do članaka, a ja sam odlučila da je skratim do kolena...


Materijal je kupljen u Italtes-u (gde nabavljam većinu tkanina), tanji štof za kostime sa elastinom.
Osim skraćivanja, napravila sam još par izmena - dodala sam kopčanje na prednjem delu suknje...



... zadnji deo nema pojas (mada... možda ga i dodam, čisto radi promene ili kao još jedan detalj)...


...umesto kopči, dve trake ispod grudnog dela zakopčavaju se na dugmad.


Od istog materijala imam i suknju i pantalone, ovaj komad ostao je taman za haljinicu koja već dugo čeka da se rodi... =)


Коментари

  1. Dobro sto se "rodila" ova haljina,ne da je lepa,nego je vise nego lepa,prelepa je!!

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala Ljubinka! Ja sam skoro potpuno zadovoljna, haljina je vrlo zahtevna zbog postave, tako da imam i nekih propusta, ali sve u svemu, nije loše :)

    ОдговориИзбриши
  3. Super ti stoji, tu nema sta. Tako je ocigledno. I Topcider je divan, odabrala si stvarno lepo mesto!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Hvala na poseti i komentarima! :-)