Slepi miš, grad, mesec i mačka


Ovih dana malo se igram flomasterima za tekstil i nekim laganim,
proverenim krojevima...
 

Slepi miš rukavi kod mene su i dalje "in"...
...ova majica nastala je od ostatka nekog davno kupljenog materijala...
...opet žersej, lagan, prijatan i mekan; ovog puta rukavi su malo kraći - do ispod lakta.


Malo eksperimentisanja i po zidovima - kineski stikeri - potpuni hit ove godine, vidim da su sva deca poludela za njima, pa ni mene nije zaobišla euforija!!! 
(Samo se čudim kako je moj muž na ovo pristao?!)
 


Slikala sam po tkanini dok još nije bila iskrojena, pa se mačka, mesec i sva slova ne vide dobro kad se majica obuče, ali... dobro sad...
drugi put ću se potruditi da bude bolje :)

Moj tata slikar možda će imati neke dobre kritike... :)

Коментари

  1. I ja volim mis rukave i majica je skroz po mom ukusu, dala si mi idejicu da sebi sasijem gotovo istu. oslikacu nesto drugo! verovatno bicikl... jersu mi oni druga velika strast i hobi..i sve vidim ocima bicikliste... o o o filozofiram..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Raki! Bas mi je drago da mogu nekoga da inspirisem :) A narocito bicikl mi zvuci sjajno, i ja sam poskidala neke crteze bicikala da ih sama nacrtam...

      Избриши

Постави коментар

Hvala na poseti i komentarima! :-)