Šta sve možete kad ste na bolovanju...



Jedva čekam da ispratim ovu 2013. godinu, jer je donela više događaja nego što moje telo i duša mogu podneti. Bilo je u njoj i lepog i ružnog, ali, sve u svemu, mnogo!

Između ostalog, ostadoh nedavno na bolovanju pune 4 nedelje, i evo, šta je iz tog dugaaaačkog odsustva proisteklo... dugaaaačak mantil u motivu talasa. Jedino za šta sam koliko-toliko bila sposobna...

 

Ideja za ovaj mantil potiče od Ruske kreatorke Olese Daniluk, a objavljen je u časopisu Žurnal MOD 551



Odlična stvar kod pletenja ovog mantila je to što ga možete uraditi od ostataka vunice, ili raznog drugog prediva, koje svaka pletilja ima u svom skladištu.


Potrebno je oko 500-550gr materijala, igle br. 5,5; 5; 4,5 i 4, kao i heklica br. 3.

Ja sam svoj model radila iglama br. 7, 6, 5 i 4, a ranflu heklicom br. 3,5.




Motiv talasa je vrlo jednostavan i ponavlja se u svakom 4. redu (pri izmeni boje), a svi ostali redovi rade se pravim petljama (na licu pletiva) i obrnutim petljama (na naličju).

Коментари

  1. Odlican je! Svaka cast na volji i strpljenju. Znas li da sam i ja plela u bolnici, kada sam se razbolela prosle godine? No, moje strikanje nikud nije vodilo, osim sto mi je skrenulo misli s bolesti.
    U svakom slucaju, nadam se da si sada dobro i da ce 2014. biti bez trzavica i problema.

    ОдговориИзбриши
  2. Divan je.Ja nisam sposobna za tako velike stvari,samo male .Zelim ti brzo ozdravljenje,i srecnu Novu god.

    ОдговориИзбриши
  3. Svaka ti čast
    i da budeš od sad zdrava i u sreću da ga nosš

    ОдговориИзбриши
  4. Kreativni rad je dobar u lošiom situacijama, to je provereno.
    Ja ti želim da ti sledeća godina bude bolja nego ova, i da te umore samo lepi događaji. Nekad nije loše biti na bolovanju, ima to i dobrih strana.

    ОдговориИзбриши
  5. Odusevljena sam dzemperom. Odavno mastam o takvom. Medjutim, strikanje mi nije jaca strana, dok heklanje volim i smiruje me. Jos jednom da kazem da ti je dzemper zaista fantastican i ultra moderan, svaka cast na volji i strpljenju i zelim ti da, tako lepa i zgodna, samo slavis i to pocev od sada pa da nastavis u Novoj godini... Mislim da si divna osoba i da to svakako zasluzujes!

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala vam svima, drage moje dame! Podrška je nešto najlepše u ovom našem blogovanju, a lepa reč je lekovita :) Moram priznati da ja nisam bila baš 100% zadovoljna bojama koje sam ukomponovala u ovaj mantil i krajnji rezultat, ali vaše reči hvale su me zaista dirnule i ohrabrile da ga ponosno obučem... Svima vam želim srećnu Novu 2014. godinu, da u njoj budete zdravi, veseli i kreativni!

    ОдговориИзбриши
  7. Produktivno :) Ne vidim na slikama, da li moze da se zakopca, ima li dugmice ?

    ОдговориИзбриши
  8. Hvala, Magrit! Nisam stavila dugmiće, ni rupice, više mi se sviđa bez kopčanja, ali razmišljala sam da uzmem neku šnalu za kopčanje :)

    ОдговориИзбриши
  9. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  10. Manti je ispao neobično lepo! Vidjala sam da u ovom tzv "ripple" (na engleskom se tako zove) bodu heklaju ćebiće, prekrivače, šalove..., ali mantil nisam. Zista bi mogla jedna šnala za kopčanje i to u nivou struka i ima da bude pun pogodak! :)
    Sve čestitke na tome kako pronalaziš načine da prevazdješ teške trenutke! U tome, osim u rukotvorinama, me inspirišeš! Želim da ti ova, 2014. bude - umerenija!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga Gorska Vilo, hvala još jednom na divnim rečima! Ideja za šnalu mi se jako sviđa, a i ja tebi želim dobru i plodnu 2014. godinu! :) Dodajem još i to da nema ničeg lepšeg u životu nego da nekog drugog inspirišeš... i da to i znaš...

      Избриши

Постави коментар

Hvala na poseti i komentarima! :-)