Tunika

Ova lepa i neobična tunika završena je posle dugo, dugo vremena...


Danas je lep dan za slikanje i šetnju, pa je i torba, koju sam naručila još prošle godine, izašla na toplo februarsko sunce. Torbica je delo kreativaca Jellyfish Art.




Tunika je rađena glat i rebrastim bodom iglama br. 8, 7, 6, 5, 4 i 3.5. Početak je na donjoj ivici najdebljim iglama, zatim se igle smenjuju po veličini dok se ne dođe do rebraste mustre. Na ovaj način postiže se sužavanje, a takođe i efekat "penastog" pletenja u donjem delu prednjice i leđa.


Posebnu lepotu ovom modelu, osim lepo modelovanog kroja, daju i našiveni heklani dugmići, kao i kukičani cvet u tri sloja. Nisam zaboravila ni kitnjastu kragnu sa valovito isheklanim donjim i gornjim rubom. Donja ivica takođe je urađena tehnikom tzv. kovrdžavog kukičanja.
Originalni model (uputstvo na ruskom) ima duge rukave, urađene istom tehnikom kao i prednji deo i leđa, t.j. donja ivica rukava je veoma široka. Ja sam, međutim, odlučila da ih skratim, jer kako sam sitnije građe, takvi rukavi bi me "progutali". Osim toga, volim da nosim gornje delove odeće sa kraćim rukavima ispod kojih vire drugi, duži.




Коментари

  1. Bravo Jelena ! Lep rad ,interesantna kombinacija pletenja i detalja koji su moj favorit -uvek !!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala Dragice! Bilo je pravo zadovoljstvo raditi ovu tuniku :)

      Избриши
  2. Pravi si majstor za pletenje. Predivno ti stoji kao i sve sto si do sada uradila. Koliko ja vidim sve ti igle idu od ruke-i za pletenje i za sivenje. Videla sam ove torbice super su mada nisam znala da ih ima kod nad. Posto su?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Natashenjka! Ja sam ovu moju torbicu prošle godine platila 1.500 din., šalju je post express-om na kućnu adresu, poštarina je oko 200 din :)

      Избриши
  3. Tunika jeste i lepa i neobična, u pravu si, ali je i tašnica jako, jako dobra.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Iskrice! Torbica je prelepa, oni prave divne modele, obavezno pogledajte, nisu skupe :)

      Избриши
  4. Odličan rad i lijepa tunika, a i torbica ti je krasna...

    ОдговориИзбриши
  5. Diiiivna! Cvet i ta kitnjasta kragna su joj bas dali lepu elegantnu notu! A o izboru boje necu ni da pricam!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Hvala na poseti i komentarima! :-)