Beli bolero i Bordo Haljina


Lagana, elegantna pamučna haljina i lep, nežan vuneni bolero za prohladne letnje dane, urađen prema istoj mustri.



Mustra za haljinu je sa sajta DROPS Design,
 

Bolero sam uradila na okrugloj igli br.5, sa okretanjem, dodajući još jednu petlju na kraju reda u odnosu na originalno uputstvo.
Za ovaj model dovoljno je 100gr vunice srednje debljine, za igle br. 3 - 4.

Ova haljina je takođe moj rad, kompletno uputstvo ćete naći ovde

Kako se model širi od struka ka ramenima, ja sam dodala i ažur-motiv, koji nije predviđen kod modela za haljinu.


Iako je urađen od vunice, ovaj bolero je prozračan i prijatan na telu, a posebno je zahvalan za kombinovanje sa haljinama koje imaju otvorena leđa.


Haljina se, za razliku od bolera, radi ukrug na okrugloj igli, sa dve niti prediva.

Ja sam, međutim, svoju haljinu uradila od jedne niti debljeg pamuka mog omiljenog konca "Helena". Zbog toga sam morala da uradim probni uzorak i prilagodim broj petlji debljini konca i iglama.


 
Značajno je napomenuti da se haljina prilikom nošenja malo rasteže u dužinu, zbog težine prediva. Za moju varijantu bilo je potrebno 300gr prediva - malo sam je produžila, jer se udobnije osećam u dužini do kolena.


Moja dobra, stara prijateljica i koleginica Marija jednom prilikom je izjavila da ovu haljinu mogu obući i za prijem kod kraljice :) Apsolutno se slažem sa njom, zaista je posebna...


Svaka čast onome ko je osmislio model i šaru, veoma je laka za pletenje, a tako efektna i elegantna.


Коментари

  1. haljina je zaista prekrasna i lijepo ti stoji.
    jesi stavljala neku postavu ispod ili nema ništa?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno! Haljina jeste malo providna, pa ispod nje moram da nosim kombinezon. Sva sreća da imam jedan nanin stari koji je jako prijatan, pa je baš fino i udobno u ovom modelu, čak i kad plešem, jer se ne oznojim mnogo :)

      Избриши

Постави коментар

Hvala na poseti i komentarima! :-)