Bolero manija


Počinje jesen, pa je krenula sezona vunenih odevnih predmeta.
U mojoj kolekciji nikao je još jedan bolero...





Kada sam počela da pletem ovaj komad, trebalo je da to bude proba mustre za šal. Naravno, kako ja uvek započinjem probno pletenje od ostataka vunice, ni ovaj put je nije bilo dovoljno, a u radnjama u kojima obično kupujem je nisu imali. I tako sam rešila da završim mnooogo ranije nego što je to uputstvom predviđeno. Maramče ispade malecno, potpuno neupotrebljivo, i taman kad sam htela sve da oparam, sinula mi je ideja da krajeve ušijem zajedno i sastavim bolero...
 

 Ovo je sasvim poseban model, jer može da se nosi na dva načina: na slici gore levo otvori za ruke su visoko, pa je bolero duži na leđima; na slici desno kada se obuče naopako (ono što je gore - dole i obrnuto), on se pretvara u posve kratak ogrtačić kome su spuštena ramena, pa izgleda kao da ima i male rukave. I gornja ivica je u tom slučaju nešto duža, tako da formira šal-okovratnik...



Mustra za ovaj model je skupina više različitih uzoraka grupisana u jednu maramu. Neke od ovih mustri radila sam po prvi put, daju veoma zanimljive šare. Radi se u 10 sekcija, pa je pogodan i za pletenje u različitim bojama.


Mirabelle Texture Sampler Shawl


Коментари

  1. Svaka cast, uvek sve tako dobro uradis, a mogao bi ovaj bolero i da se sasije, sta mislis? A pravo da ti kazem, bas sam se obradovala kad si izbacila novi post. Mogla bi cesce.
    P.S. Preslatka si

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno, draga Nataša! I ja sam pomislila na to da nacrtam i napišem kako se može sašiti ovakav bolero od neke fine, meke tkanine :) Ja ću se potruditi da objavljujem češće, drago mi je da nekim blogerkama nedostajem :)

      Избриши
  2. Bas je slatko :)


    http://josjednopopodne.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicno, slazem se sa Natasom, tako dobro i perfektno radis!

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Hvala na poseti i komentarima! :-)