Eastlake

Prelep romantični model bluze sa asimetričnim motivom lišća.
Motiv listića dosta je složen, pa ovaj rad preporučujem malo iskusnijim pletiljama.



 Originalni model je u lepoj zelenoj boji, a zajedno sa bluzom,
dat je i predlog šala u istoj šari.


 Ja sam se odlučila za ciklama crvenu i nisam pogrešila, boja je još lepša u prirodi nego na slikama. Predivo koje sam koristila (Menada) menja nijansu u zavisnosti od osvetljenja, pa tako boje idu od ciklame do tamno crvene.




Kao što se vidi na slikama, bluza je zvonastog kroja sa 3/4 rukavima, a vratni  otvor je zaobljeni pravougaonik (kod mene je ispao okrugao). Motiv lišća osmišljen je tako da se listovi sužavaju odozdo na gore što daje finu aluziju na perspektivu - kao da sa zemlje gledate olistalo drvo od podnožja prema gornjim granama. Na ovaj način motiv lišća prati liniju čitavog modela u obliku zvona. Poprečna ažurna pruga i dve uzdužne ranfle fino uokviruju i ističu glavni motiv.



Moj izbor vunice uticao je i na veličinu, pa je ova bluza ispala malo veća nego što sam želela. Da bih doterala veličinu bez paranja samo sam ostavila šire dodatke za šavove. S druge strane, iako je moja vunica deblja nego ona predviđena originalom, potrošila sam svega 300gr prediva (u uputstvu za moju veličinu stoji 450gr). Razlog je verovatno metraža  koja je u mom slučaju veća, pa je i predivo izdašnije: "Menada" nit od 50gr dugačka je 142m, dok originalno zeleno predivo "Berroco Inca Gold" od 50gr ima 112m.


Uputstvo je, kao što rekoh, malo složenije, i zahteva veštinu i dobru koncentraciju, ali ova bluza je toliko lepa i neobična, da se zaista isplati pomučiti se oko nje.
Ja često menjam krojeve i uputstvo prilagođavam svojim potrebama i ukusu, pa je tako bilo i ovaj put. Ipak, te izmene odnose se samo na vratni izrez - umesto pletenja na okrugloj igli, ja sam izrez oko vrata opheklala sa tri reda niskih stubića, a u trećem redu sam uradila tzv. pikote
(pikot je lančić od 3 petlje koji se zatvori u krug i formira "zupce").


Za hladnije vreme ispod bluze može se obući i rolka ili košulja, mada je meni najlepša kada se nosi bez drugih komada odeće, pa čak i bez nakita - ona je sama po sebi ukras.



Коментари

  1. bluza je prekrasna i izbor boje ti je odličan.
    naročito mi se sviđe što su 3/4 rukavi
    svaka čast, odlično si je uradila

    ОдговориИзбриши
  2. Prelijepa, trebalo je tu baš puno truda, ali zaista se isplatilo. Desetka čista. :)

    ОдговориИзбриши
  3. Boja je jako lepa, baš unosi toplinu i dinamiku u ovim oblačnim danima, a i dobro ti stoji u svakoj kombinaciji.

    ОдговориИзбриши
  4. Jako lepo ti stoji boja, to je prvo sto mi upalo u oci. Svaka cast za trud, zaista divno izgleda

    ОдговориИзбриши
  5. I meni se mnooogo svidja! O radu da ne govorim,jer ne znam da pletem,to sto znam je vrlo malo,treba vezbe.. vidi se da je ,bar meni, komplikovan rad! Odlicno ti stoji, boja je pogodjena! Svaka cast!

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala puno, drage moje dame! Divni komentari, nemam reči :)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Hvala na poseti i komentarima! :-)