Suknja sa slovnim printom


 
Burda kroj iz novembra 2004 god, model 122
Originalni model je na slikama dole. Vrlo lep izbor materijala, koji, zajedno sa prilično složenim krojnim delovima, suknji daju prelep pad.



Moj izbor pao je na dosta krutu tkaninu, tako da asimetrične falte nemaju tako lepršav izgled kao što je predviđeno, ali ja je rado nosim i dobro mi dođe u jesenjim danima za šetnje, posao ili ples.


Zelena je redak izbor u mojoj paleti boja, ali posebnu čar ovoj tkanini daje slovni print sa rečima na engleskom jeziku - baš u skladu sa mojom profesijom.


Od ove tkanine ostao mi je još jedan poveći komad - taman za jednostavnu prolećnu jaknicu, ili možda prsluk, ili nešto treće što će naneti talas inspiracije... videćemo...




Коментари

  1. Svidja mi se materijal. Gde li si ga nasla? Model suknje je extra, secam ga se i tebi lepo stoji

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nataša, ne sećam se ni gde, ni kada sam kupila ovaj materijal, to je bilo pre nekoliko godina, možda u Italtesu, jer sam tamo pazarila često. I meni se jako dopada model ove suknje i nadam se da ću jednog dana sašiti još jednu, ali od nekog mekšeg materijala koji lepo pada. A i ostatak od ove tkanine bi trebalo iskoristiti... krajnje je vreme... :)

      Избриши

Постави коментар

Hvala na poseti i komentarima! :-)