Gošća na blogu - Gospođa Mirjana

Jedna posebna žena koja će vas nadahnuti i pokrenuti na kreativnost.

(Intervju, prvi deo)




Gospođa Mirjana, ili teta Mira, kako je ja zovem, moja je komšinica i, mogu slobodno reći, srodna duša. U zgradu u kojoj sada živim sa mužem doselila sam se nedavno, ali nas dve smo vrlo brzo otkrile da imamo puno toga zajedničkog - obe obožavamo šarene tkanine, volimo da šijemo i stvaramo rukama, da pijemo čaj, mesimo i jedemo kolače. Obe smo ceo svoj životni prostor obogatile svojim inspiracijama i kreacijama, a i muževi su nam podjednako tolerantni u pogledu rusvaja koji povremeno dominira u našim domovima.

Kada sam videla šta sve teta Mira ume da radi i čime se sve zanima, rešila sam da je ugostim na svom blogu i pokažem svima nešto zaista vredno pažnje. Pročitajte prvi deo intervjua sa gospođom Mirjanom i pogledajte njene izvanredne rukotvorine.



- Recite nam najpre nešto o sebi
Da se predstavim - ja sam Mirjana, ispunjavam svoje penzionerske dane raznim hobijima. Po struci sam dipl. ekonomista, više od četvt veka sam radila. Kako nisam navikla da sedim besposlena, a sada imam dosta slobodnog vremena, odlučila sam da se bavim nekom vrstom hobija.  
 ___________________________________________________________

 Veseli novogodišnji motivi - jelke, ukrasi, zvončići, i poneki Sneško Belić :)
 

- Kakvom vrstom ručnog rada se bavite?
Bavim se kvilingom (engleski: quilling) - izradom cvetova od papira, od krep papira kao i drugih vrsta tkanina (saten, žoržet, organdin, pamuk i sl).
Nikada ranije se nisam bavila ničim kreativnim, nisam ni mislila da imam dara za tako nešto. A sada kada sam krenula ne mogu da stanem.

Ukrasne čestitke - u skladu sa nadolazećim praznikom, uskršnje teme.





___________________________________________________________

- Kada i kako ste počeli da se bavite ovim hobijima?
Kvilingom sam pocela sasvim slučajno da se bavim, bila sam u poseti prijateljici Darinki P. koja se već duže vreme bavi raznim hobijima (dekupažom, izonit tehnikom, kvilingom), i ona mi je pokazala par svojih radova urađenih u kviling tehnici. Veoma mi se dopalo. Potražila sam na intrenetu slike, odgledala par sajtova i krenula da pravim čestitke, slike u kviling tehnici, drvo života – topiari, ukrasne prstenčiće za salvete ukrašene kviling elementima itd.

A onda jednog nedeljnog popodneva čitajući časopis "Magazin" pročitala sam članak o neobičmim ukrasima u kući - buketima koji nikad ne venu Tatijane Mišković. Toliko sam se oduševila i poželela da i sama napravim nešto slično. Prosto nisam mogla da verujem da sam to uspela i da imam dara za tako nešto lepo, samo su se nizali cvetići i buketići.



Ni tu se nisam zaustavila, naime ljubav prema cveću me je inspirisala da probam napraviti cvetove od tkanine, broševe ili ogrlice.

 ___________________________________________________________

- Šta je osobeno u Vašim ručnim radovima?

Mislim da je to motiv cveta. Koju god tehniku sam želela da usvojim i naučim bio je cvet u osnovi kao element. U početku nisam obraćala pažnju na to, nego kasnije kada sam analizirala uočila sam simboliku cveta (cvet od papira, cvet od platna, od vune, kviling cvetovi).
 __________________________________________________________
 Nastavak sledi u narednom postu, uskoro...

Коментари